نوشته شده توسط : Parsa

بعد از ثبت نام در سامانه پیامکی ، در صورتی که دفترچه تلفنی داشته باشید و نیاز باشد تا به هریک از اعضای این دفترچه یک پیام متفاوت ارسال شود ، در حالت عادی باید از ارسال تکی استفاده نمایید و برای هر کاربر یک مرتبه پروسه ارسال را از ابتدا تا مرحله نهایی انجام دهیم که البته در صورتی که تعداد اعضای دفترچه تلفن زیاد باشد ، بسیار زمانگیر و خسته کننده خواهد بود.

ارسال متناظر به شما کمک می کند تا به صورت گروهی برای هر شماره متن پیامک متفاوت ارسال کنید مانند ارسال پیامک به صورت گروهی برای کاربران مختلف که در هر پیام نام فرد نوشته شده است و برای تک تک کاربران جدا پیامک ارسال می شود.
سیب اس ام اس قابلیتی را در پنل ارسال پیامک تبلیغاتی قرار داده است که ، کاربر می تواند با ایجاد یک اکسل شامل شماره های گیرنده و متن های متفاوت مربوط به هر گیرنده ، ارسال به کلیه افراد را در یک پروسه و یک زمان انجام دهد.
این موضوع موجب می شود تا کاربر نیازی به ثبت هر پیامک به طور مجزا برای هریک از مخاطبین خود نداشته باشد.
ارسال پیامک از فایل اکسل که برای ارسال متناضر استفاده می شود دارای دو ستون هست که در ستون اول شماره گیرنده نوشته می شود و در ستون دوم متن پیام مربوط به همان گیرنده قرار داده می شود . در سطر های این اکسل نیز هر تعدادی از مخاطبین که نیاز است اضافه می گردد.

 
بعد از ورود به پنل در منوی ارسال تکی و گروهی سپس در بخش ارسال متناظر ، می توان فایل اکسل را آپلود نموده و در یک پروسه ، ارسال به کلیه مخاطبین انجام شود.
 
 
برگرفته از سیب اس ام اس


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

در چند سال اخیر دو سیستم ارسال پیامک برای توسعه کسب و کار در کشور به وجود آمده است با این تفاوت که یکی برای توسعه کسب کار شماست و دیگری برای توسعه کسب کار خودشان!!!

در هر دو صورت ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارها چه به صورت رایگان باشد و چه با احتساب ارزش افزوده باید درست استفاده شود تا بازخورد خوبی دریافت کنید هر چند ممکن است پیامک با ارزش افزوده کاربردی تر باشد و نتیجه مطلوب تری دریافت کنید.
دو سیستم پیامکی عبارت است از سیستم پیامک تبلیغاتی (اطلاع رسانی) و سیستم پیامک ارزش افزوده که در ادامه توضیح مختصری بیان می شود.

سیستم پیامک تبلیغاتی (اطلاع رسانی) :

این سیستم برای معرفی نمودن کسب و کارهای مختلف است به گونه ای که صاحب کسب و کار با همکاری با یکی از شرکت های ارسال کننده پیامک انبوه (سیب اس ام اس) می تواند متن مورد نظر خود را به گیرندگان مختلفی شامل افراد ساکن در بخش های از استان و یا تعدای از مشاغل مورد نظر خود ارسال نمایند.
در این سیستم، صاحب کسب و کار مبلغی را به شرکت ارسال کننده پرداخت و تعدادی اس ام اس تبلیغاتی خریداری می نماید. سپس با استفاده از امکاناتی که شرکت ارسال کننده به صورت آنلاین فراهم می نماید صاحب کسب و کار می تواند به مخاطبین خود شامل شهر و استان و یا مشاغل مورد نظر خود پیامک های اطلاع رسانی ، ارسال نماید.
این پیامک ها در حال حاضر با پیش شماره های خطوط اختصاصی پیامک 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 و همچنین 021 ارسال می شود.
نکته مهم در این سیستم این هست که با ارسال پیامک و دریافت توسط گیرنده ، هزینه ای برای گیرنده ندارد و به صورت کاملا رایگان دریافت می شود. بدین ترتیب نیاز نیست نگران هزینه پیامک هایی باشید از از شماره هایی با پیش شماره های بالا ارسال می شود.
سامانه پیامکی سیب اس ام اس یک از این سامانه های پیامک تبلیغاتی است که توانسته با توجه به تجربه چند ساله خود سرویس قابل اعتمادی را در حوزه پیامک تبلیغاتی ارائه نماید.

سیستم پیامک های ارزش افزوده

در این سیستم متن هایی به گیرنده ارسال می شود که حاوی محتوای آموزشی ، علمی ، تبلیغاتی ، سرگرمی و یا …. است.
در این سرویس در قبال پیامک های ارسال شده هزینه هایی به گیرنده تحمیل می شود و در صورتی که سیم کارت گیرنده از نوع اعتباری باشد از شارژ کسر شده و در صورتی که دائمی باشد به هزینه انتهای دوره اضافه می گردد.
در بسیاری از موارد گیرنده از شماره های این پیام ها اطلاعی نداشته به صورت ناخواسته هزینه ای را متحمل می شوند.

افراد با توجه به عدم اطلاع از تفاوت سامانه پیامک تبلیغاتی و ارزش افزوده این نگرانی را دارند تا با دریافت پیامک های تبلغاتی و پیامک اطلاع رسانی نیز متحمل هزینه شوند که با توجه توضیحات ذکر شده در صورتی که شماره ارسال کننده با یکی از سرشماره های 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 و همچنین 021 ارسال شود، فاقد هزینه برای دریافت کننده خواهد بود.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

با توجه به تغییر فضای کسب و کار و پیدایش هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که دائماً تعداد زیادی از کالاها و اجناس را با تخفیف های باورنکردنی ارائه می دهند، ادامه فعالیت برای سوپرمارکت های کوچکتر یا به اصطلاح سوپرمارکت های محلی بسیار دشوار شده است و غالباً در رقابت جذب مشتری با هایپر مارکت ها و با مقیاس قیمت، شکست می خورند.
در این شرایط سوپرمارکت های محلی می توانند با استفاده از سامانه های پیامک تبلیغاتی با روش های مختلف بخشی از مشتریان از دست رفته خود را باز جذب نمایند.
در ادامه به چندین روش کاربرد اس ام اس تبلیغاتی اشاره میگردد:

1- ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی

می توان موجود شدن یک کالای خاص را که برای مدت زیادی در بازار موجود نبود را به اطلاع مشتریان قدیمی رساند تا به واسطه ارسال پیامک، نام فروشگاه و شماره و آدرس دوباره در ذهن مشتریان بازپروری شود و ترغیب شوند تا مجدداً به فروشگاه مراجعه نمایند.
البته پیش از آن نیاز است تا در طول فروش روزانه شماره همه مشتریان را توسط یک نرم افزار فروش و یا حتی به صورت کاغذی جمع آوری نمایید

2- اس ام اس تبلیغاتی جهت اعلام کالای تخفیفی

شاید یک سوپرمارکت محلی نتواند مانند هایپر مارکت ها تعداد زیادی از کالاهای خود را در تخفیف قرار دهد ولی میتواند یک کالای خاص را با تخفیف بسیار زیاد (حتی کمتر از قیمت خرید) ارائه نماید، به گونه ای که مشتریان با اطلاع یافتن از قیمت برای مراجعه به فروشگاه ترغیب شوند و به واسطه حضور مشتری، سایر کالاها نیز به فروش برسد.
در این مرحله می‌توان از سامانه پیامک برای اطلاع رسانی میزان تخفیف در کالای یاد شده به مشتریان قدیمی و حتی سایر افراد ساکن در یک منطقه استفاده نمود.
سامانه پیامکی سیب اس ام اس این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید به یک منطقه خاص حوالی فروشگاه خود ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید

در بخش دوم مقاله که در روز های آینده بیان می شود، سایر روش های ممکن برای استفاده از سامانه پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری بیان می شود.

3-ارسال اس ام اس جهت اقدامات مشتری مدارانه

می توانید بعد از هر خرید با استفاده از اس ام اس از مشتری خود بابت خرید از فروشگاه شما تشکر نمایید تا خاطره خوب از مجموعه شما در ذهن مشتری بماند.

همچنین می توانید بعد از مدت زیادی که از عدم حضور و غیبت مشتری می گذرد با استفاده ازارسال پیامک و با استفاده از جملاتی همچون” دلتنگتان هستیم” نام فروشگاه را در ذهن مشتری حک نمائید.

حتی می توانید در صورتی که مشتری مانده بدهی به فروشگاه دارد آن را با استفاده از اس ام اس یادآوری نمایید.

4-ارسال پیامک جهت تبلیغات

می توانید در یک منطقه از شهر یا محل به تمامی افرادی که در آن منطقه ساکن می باشند اس ام اس منطقه ای ارسال نمایید و با درج تلفن و آدرس آدرس خود را معرفی کنید تا در آینده مشتری با مشاهده تابلوی شما با فروشگاه احساس نزدیکی کندو جهت مراجعه به فروشگاه ترغیب شود .

سامانه پیامکی سیب اس ام اس با گردآوری امکانات زیادی در حوزه اس ام اس تبلیغاتی و گروهی، شامل ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک گروهی ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و .. قابلیت های فراوانی را برای فروشندگان محلی فراهم آورده است.

سامانه پیامک سیب اس ام اس با سابقه ی حدود ۱۰ ساله و با بهره گیری از نیروهای متخصص، بستر مناسبی را جهت ارسال پیامک و خدمات پیامکی فراهم آورده است ، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت SIBSMS.COM و یا تماس با شماره های قرار داده شده در بخش ارتباط با ما از امکانات چگونگی استفاده از آن مطلع شوند .

 

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

در این مقاله و بخش های بعدی تلاش داریم تا کمی از کاربردهای پنل اس ام اس  در مدارس و سیستم های فناورانه تربیتی سخن بگوییم.

در دوره های نوین آموزشی، سیستم های تربیتی و چگونگی انتقال مفاهیم در مراکز آموزشی دنیا با تغییرات شگرفی مواجه است و در کنار استفاده از ابزار قدیمی، از ابزار و امکانات فضای آی‌تی و فناورانه نیز کمک گرفته اند.

استفاده از نرم افزارهای کمک آموزشی و تجهیزات هوشمند در کلاس، یکی از این ابزارهای نوین است که در ۲۰ سال اخیر بسیار مورد استقبال فعالین این حوزه قرار گرفته است.

از طرفی روشهای ارتباطی بین هر یک از اعضای مثلث آموزشی یا به طور مشخص هر یک از عناصر خانواده، مدرسه و دانش آموز نیز دستخوش تغییراتی شده است که از آن برای دست یافتن به هدف نهایی ، یعنی ارتقا کیفیت آموزشی در ابعاد گوناگون بهره می برند.

یکی از روش های ارتباطی، ارسال پیامک تبلیغاتی بر بستر سامانه پیامک صوتی و متنی مبتنی بر مخابرات است که می‌توان از آن برای ارتباط و اطلاع رسانی بین هر یک از اعضای مثلث آموزشی استفاده نمود.

میتوان از سامانه پیامکی در جهت بسیاری از کاربردهای آموزشی کمک گرفت که در بخش های بعدی مقاله برخی .از این کاربردها اشاره می گردد

در بخش قبلی مقدمه ای بر کاربرد ارسال پیامک در مدارس بیان شد و اهمیت استفاده از پیامکی تا اندازه ای اشاره گردید ، در ادامه این مقاله تلاش داریم تا برخی از کابرد های سامانه پیامکی و همچنین چگونگی ارتباط بین عناصر مثلث آموزشی شامل خانواده، دانش آموز و مدرسه بیان گردد.
برخی از کاربرد ها به طور خلاصه عبارتند از:

1- اطلاع رسانی ها به خانواده

می ‌توان با کمک ارسال پیامک و یا ارسال پیام صوتی، مواردی همچون جلسه اولیا و مربیان، تاریخ امتحان ، پیام های مناسبتی مانند تبریک و تسلیت و به طور کلی هرگونه اطلاع رسانی ، را به اطلاع اولیا رساند.

2- اطلاع والدین به صورت آنلاین و لحظه ای از وضعیت تحصیلی دانش آموز

نیاز است تا وضعیت آموزشی و تحصیلی دانش آموز به صورت لحظه ای و آنلاین به والدین منتقل گردد. اطلاع لحظه ای موجب می شود تا والدین نسبت به سیستم کاری و آموزشی مدرسه اطمینان حاصل نمایند و به همین جهت همکاری بیشتری در راستای اهداف بلند مدت آموزشی به خرج دهند.
علاوه بر آن با اطلاع لحظه ای، والدین در اسرع وقت می توانند در صورت وجود مشکل در آموزش ویا رفتار اجتماعی دانش آموز، اقدامات به موقع را انجام دهند .

سوال مهم این است که اطلاع رسانی های لحظه ای شامل چه مواردی می باشند و چگونه انجام می گردد. مواردی که بهتر است به صورت لحظه ای توسط ارسال اس ام اس به خانواده منتقل شوند عبارت است از:
وضعیت نمره کلاسی
وضعیت نمره میان ترم
تأخیرهای دانش آموز
تغییر تاریخ امتحان
ارسال پیامکی کارنامه ها شامل آزمون های دوره ای و پایان ترم
تذکرات(اخطار ها) معلم و کادر آموزشی به دانش آموز
مواردی که دانش آموز نیاز به تلاش بیشتر دارد

موضوع بعدی چگونگی ارسال پیامک توسط سامانه پیامکی برای موارد بالاست که باید به آن اشاره نمود.
برخی از مدارس با استخدام یک شخص، کلیه عملیات را به صورت اپراتوری و به کمک نیروی انسانی انجام می دهند، طبیعتا ارسال پیامک برای کلیه پایه ها ی یک مدرسه زمان‌بر و گاهاً با اشتباه همراه خواهد بود .
ولی تعداد زیادی از مدارس نیز از نرم افزارهای مدیریت مدرسه استفاده می نمایند که به صورت اتوماتیک به پنل اس ام اس متصل گردیده و بلافاصله بعد از ثبت اطلاعات مربوط به هر دانش آموز، توسط معلم مربوطه، پیامک همان لحظه به والدین ارسال می‌شود و بدون دخالت اپراتور یا صرف زمان اضافه ی والدین از آخرین .وضعیت دانش آموز مطلع می گردند

در بخش بعدی سایر کاربرد های سامانه پیامکی برای مدارس بیان می شود

3- دریافت پیامک برای نظرسنجی

با استفاده از قابلیت دریافت پیامک در سیب اس ام اس، هر مدرسه می تواند با برگزاری نظرسنجی پیامکی از والدین درخواست نماید تا نظرات خود را به صورت متنی به شماره پیامکی مدرسه ارسال نمایند.

4-تبلیغات با پیامک تبلیغاتی

برخی مدارس نیاز دارند تا در مواقعی از سال خدمات و موفقیت‌های خود را به صورت انبوه اطلاع رسانی نمایند تا به واسطه آن جذب دانش آموز بیشتری داشته باشند.

با استفاده از ابزار اس ام اس تبلیغاتی که در سیب اس ام اس تعبیه شده است این امکان برای مدارس فراهم شده تا بتوانند به صورت ارسال منطقه ای به شماره های ثبت شده در اطراف مدرسه پیامک ارسال نمایند.

حتی با استفاده از ارسال به bts می‌توانند به کسانی که در طول هفته گذشته از اطراف مدرسه عبور کرده‌اند ارسال پیامک داشته باشند.

5-برگزاری مسابقه پیامکی

در سامانه پیامکی سیب اس ام اس گزینه‌ای به نام مسابقه پیامکی قرار دارد که مدرسه می‌تواند با طرح سوال و همچنین تعیین 3 یا 4 یا ۵ گزینه به عنوان پاسخ به فضای پرورشی مدرسه کمک نمایند.

در این سامانه پیامکی، در صورتی که دانش آموز از بین گزینه‌ها، پاسخ درست را ارسال نمایند، شماره فرد به صورت اتوماتیک در یک گروه ذخیره شده و در انتهای مسابقه از بین اعضای گروه به صورت اتوماتیک قرعه کشی انجام شده و برنده اعلام می گردد.

بسیاری از امکانات دیگر نیز مانند منشی پیامکی، وجود دارد که هر مدرسه با توجه به نیاز خود می‌توانند از این امکانات بهره ببرد.

سامانه پیامک سیب اس ام اس با سابقه حدود ۱۰ سال و با بهره گیری از نیروهای متخصص بستر مناسبی را جهت ارسال پیامک و خدمات پیامکی برای مدارس فراهم آورده است و مدارس می‌توانند با مراجعه به سایت SIBSMS.COM و یا تماس با شماره های قرار داده شده در بخش ارتباط با ما از چگونگی استفاده از امکانات مطلع شوند.

 

منبع: کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

با توجه به تغییر عادات روزمره، شیوه ی زندگی، درگیری ها و مشغله های فکری، امروزه ورزش به یک امر الزامی تبدیل شده است. بسیاری از بیماری هایی که این روزها عده ی زیادی به آنها مبتلا می شوند به دلیل عادات اشتباه غذایی و نداشتن تحرک کافی در طی روز است.

حال فکر می کنید چه تعدادی از مردم روزانه به این موضوع می اندیشند؟ و یا چه درصدی از بیماران از دلایل اصلی بیماری خود آگاه هستند؟ تمامی این موضوعات اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی را برای باشگاه های ورزشی بیش از پیش کرده اند، به همین دلیل در ادامه به بررسی کاربردهای پنل پیامک برای باشگاه های ورزشی و لزوم استفاده از اس ام اس تبلیغاتی برای این صنف شغلی خواهیم پرداخت.

استفاده از سامانه پیامکی جهت ارسال پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی، راه های مختلفی دارد و این مسیر بسته به سلیقه ی مدیر مجموعه یا مسئول ارسال پیامک تبلیغاتی متفاوت می باشد، اما ما امروز سعی داریم تا به مهم ترین و تأثیرگذارترین راهکارها در این زمینه اشاره کنیم.

بازاریابی باشگاه های ورزشی با استفاده از پنل اس ام اس

مهم ترین بهره سامانه پیامکی چیست؟ یکی از مهم ترین بهره هایی که می توان از سامانه پیامکی برد، بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. پنل پیامک با داشتن امکاناتی نظیر ارسال منطقه ای، ارسال بر اساس سن و جنسیت و مشاغل و اصناف، به شما کمک می کند تا به راحتی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به جذب مشتریان جدید بپردازید.

همچنین می توانید از طریق ارسال پیامک انبوه در زمینه اطلاع رسانی نظیر گفتن فواید ورزش و اس ام اس تبلیغاتی با موضوعات انگیزشی، تعداد اعضای باشگاه ورزشی خود را افزایش دهید. انگیزه همواره در طول جلسات تمرین های ورزشی از نیازهای مبرم مشتریان شما است، پس همچنان در ادامه نیاز به استفاده از پنل پیامک خواهید داشت.

سامانه پیامکی راهی برای ارتباط با مشتری

امکانات ویژه ای برای کاربران در پنل اس ام اس در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی بیشترین استفاده را از آن داشته باشند. کاربران می توانند پس از معرفی مخاطبان خود در پنل پیامک و با استفاده از ارسال پیامک گروهی، تغییر ساعات کلاس و یا اخبار مربوطه را به آگاهی تعداد خاصی از ورزشکاران باشگاه خود برسانند.

همچنین سامانه پیامکی این امکان را به کاربر می دهد که اضافه شدن امکانات جدید به باشگاه مانند فروش لوازم ورزشی، بوفه و … را از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود اطلاع دهند تا ورزشکاران و مراجعین بتوانند وسایل مورد نیاز خود را نیز از باشگاه تهیه کنند. به همین دلیل نتیجه اس ام اس تبلیغاتی نیز نیاز به استمرار و تکرار جهت تأثیرگذاری بیشتر دارد.

پنل پیامک به جلب رضایت و وفاداری مشتری از طریق کمک می کند
همیشه ارسال پیامک انبوه به منظور جذب مشتری تنها دلیل استفاده از سامانه پیامکی نیست. بلکه نیاز است تا گاهاً از طریق ارسال پیامک اختصاصی، به ایجاد حس صمیمیت و نزدیک تر کردن رابطه ی باشگاه (مربی) و ورزشکار پرداخت. موضوعاتی نظیر پیامک تبریک تولد، تغییر برنامه ورزشی، رژیم های جدید و پیشنهادهای ویژه برای شخص خاص توسط ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند باعث حس رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان شما شود. برای این کار کافی است تا اطلاعات مشتریان خود نظیر نام، شماره همراه و تاریخ تولد را در پنل اس ام اس خود وارد کرده و تنظیمات مربوط به ارسال دوره ای پیامک تبریک تولد را فعال کنید. سپس متن ثابتی برای تبریک به پنل اس ام اس خود بدهید، ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک تولد به صورت خودکار در تاریخ تولد هر شخص انجام خواهد شد.

یادآوری؛ مهم ترین کاربرد پنل اس ام اس

این روزها تقریباً همه ی مردم در هر قشر و صنفی، بیش از پیش دچار درگیری های روزمره هستند و همین موضوع سبب می شود تا بعضی از کارها و فعالیت های خود را فراموش کنند. یادآوری موضوعاتی مانند پایان اعتبار، زمان مسابقات، گردهمایی ها و همایش ها را می توان به راحتی از طریق پنل اس ام اس انجام داد.

 

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

دنیای تبلیغات انتخاباتی دگرگون شده است. شاید زمانی تبلیغات به زدن چند تراکت و بنر خلاصه می شد و به عبارتی تکنیک تبلیغ مستقیم اثرگذاری بیشتری داشت. اما امروزه سهم بیشتری از این تبلیغات به صورت غیر مستقیم و در قالب تبلیغات نوین اتخاباتی است.

تبلیغات انتخاباتی از بسیاری از جهات مشابه بازاریابی کسب و کار است. همانطور که در تبلیغات کسب و کار کالا و خدمات خود را ارائه می دهند، در مبارزات انتخاباتی هم کاندیدا وعده ها، حمایت ها، خط مشی ها و ویژگی های شخصی شان را به رای دهندگان عرضه می کنند و در عوض آرا و کمک های آنها را دریافت می کنند.

اگر شما هم هدفی جز پیروزی در انتخابابت ندارید برای رسیدن به این هدف و پیروزی در رقابت باید بهترین متد تبلیغاتی و موثرترین شعار انتخاباتی را انتخاب کنید که هم هزینه کم و مقرون به صرفه داشته باشد و هم بازخورد بالایی از تبلیغات دریافت کنید.

تبلیغات مستقیم و حضوری

نشست های دوستانه، سخنرانی و حضور نامزدهای انتخاباتی در محافل گوناگون برای برآوردن دغدغه هایی از قبیل معیشت، اشتغال، مبارزه با فساد و مسائل حوزه انتخابیه سنگ بنای تبلیغات مستقیم کاندیداست.

حضور در اماکن عمومی مذهبی مانند شرکت در نماز جمعه میتواند حمایت قشر مذهبی جامعه را در پی داشته باشد و یا مثلا حضور در همایش های هنری و فرهنگی مثلا تئاتر قطعا در ارائه تصویر مثبت از شما برای قشر هنری تاثیرگذار است.

این تبلیغات چهره به چهره برای دریافت مطالبات حقیقی مردم حوزه انتخابی لازم و حیاتی است. در شهرهای محروم و کوچک برای به دست آوردن اعتماد این قشر باید پای صحبت ها و مشکلات آنها بنشینید. به دست آوردن اعتماد مردم سخت است اما از دست دادن آن بسیار راحت است، پس برای حفظ آن تلاش کنید.

تبلیغات تراکتی و بنری

یکی از روش های قدیم و معمول تبلیغات چاپ تراکت در سایزهای مختلف و در چند سال اخیر بنرها با سایز خیلی بزرگ است. تمامی نقاطی که ممکن است در دیدرس عموم باشد با تراکت ها و شعارهای تبلیغاتی کاندیداها رنگین شده است. به صورتی که حتی تفکیک چهره ها و شعار ها از هم قابل تشخیص نیست.

آیا واقعا این نوع تبلیغات تاثیر گذار است؟ آیا تاثیر مثبت آن بیشتر از تاثیر منفی و به هم ریختگی چهره شهر نیست؟

آیا نمیتوان با هزینه کمتر تبلیغات بهتر و اثرگذارتری داشت؟

فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی

سطح زندگی کاندیدا و اینکه متعلق به چه قشری از جامعه هستند در رای عوام به شدت تاثیرگذار است. فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی با استفاده از ارتباط بصری که بین زندگی کاندیدا و مردم برقرار می کند و نشان دادن زندگی شخصی فرد، همیشه از بخش های جذاب برای عوام است.

یک فیلم تبلیغاتی خوب و با سناریو مناسب که بتواند از لحاظ احساسی با مخاطب ارتباط برقرار کند از گزینه های تاثیرگزار است.

روش های مجازی تبلیغاتی

با توجه به دگرگونی روش های تبلیغاتی و جذابیت فراگیر شبکه های مجازی و اجتماعی میتوان گفت تاثیر این روش ها چندین برابر بیشتر از روش های قدیمی است.

در قدم اول شما میتوانید یک سایت یا وبلاگ تبلیغاتی داشته باشید و برنامه ها و اهداف خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

اما چگونه مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنیم و چه تکنینک های برای جذب مخاطب وجود دارد؟

شبکه های اجتماعی درگاه بعدی ارتباط مجازی با مخاطب است.جمع کثیری از همه اقشار جامعه به این شبکه ها دسترسی دارند و بیشتر زمان خود را به بررسی این شبکه ها اختصاص می دهند.

میتوانید کانال تبلیغاتی و یا صفحه مجازی در شبکه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ و … داشته باشید تبلیغات خود را انجام دهید و یا حتی این تبلیغات را به سایر صفحه های پرمخاطب بسپارید.

سامانه پیامکی و راهکارهای انتخاباتی

استفاده از پنل اس ام اس از جمله روش های تبلیغاتی هستند که در زودترین زمان با بالاترین سرعت و به صورت اینترنتی میتوانند شروع تبلیغات شما باشد و با امکاناتی که پنل اس ام اس انتخابات دارند دسترسی به مخاطب مورد نظر را راحتتر کنند. با پیامک میتوانید در مناسبت های مختلف نام خود را به مخاطبان یادآور کنید و برنامه ها و اهداف خود را به گوش شان برسانید.

مثلا شما می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها ارسال داشته باشید و برنامه خود را براساس سن و جنسیت برای آنها شرح دهید. مثلا برای جوانان و دانشجویان میتوانید برنامه های مخصوص آنها را ارسال کنید و یا با ارسال مشاغل و اصناف به راحتی صنف مورد نظر خود را بیابید و متناسب با همان افراد پیامک ارسال کنید.

با ارسال منطقه ای ارسال به منطقه و یا شهر خاص،کد پستی و پیش شماره برای شما فراهم شده است. شهر انتخاباتی خود را انتخاب کنید و با جامعه هدف درست خود را ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر موارد بالا روش جذاب و پربازده ارسال پیامک BTS دسترسی به شماره های فعال هر منطقه را راحت تر کرده است. شما از طریق دکل ایرانسل bts میتوانید به همه شماره های فعال حاضر در دو هفته گذشته ارسال داشته باشید .

همینطور میتوانید شماره طرفداران تان را در قالب یک گروه در پنل بارگزاری کنید و با انواع ارسال های گروهی مثل ارسال اختصاصی، ارسال دوره ای و یا با ارسال متناظر پیامک جلسات و برنامه ها را به طرفدارن تان اطلاع رسانی کنید.

امیدوارم با این قابلیت هایی که برای ارسال پیامک گفتیم بدانید چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم تا بتوانید برای شرکت در انتخابات تبلیغات موثرتری ارائه دهید.

باز هم مثل همیشه ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم و رضایت شما را جلب کنیم.

 

برگرفته از سایت



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

سامانه پیامکی این روزها در نقش مهمی در فعالیت های روزمره ی مشاغل خدماتی به عهده دارد. یکی از این مشاغل خدماتی، شرکت های بیمه هستند که در ادامه به بررسی کاربرد پنل پیامکی برای شرکت های بیمه و ارائه راهکارهای مناسب جهت ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفاتر بیمه خواهیم پرداخت.

بازاریابی شرکت های بیمه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و جذب مشتریان است. هزینه ی منطقی و معقولانه ی خرید پنل پیامک در مقایسه با بازدهی مناسب آن، باعث می شود تا در صنف کاری بتوان از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده کرد.

دفترهای بیمه نیز دائماً به دنبال جذب بیمه گذارهای بیشتر هستند و سامانه ارسال پیامک این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

انواع پیامک تبلیغاتی بیمه

از آنجایی که بخش عمده ی بیمه ها اجباری نیستند و مشتریان باید با میل خود اقدام به استفاده از شرایط بیمه کنند، شرکت های بیمه نیاز بیشتری به تبلیغات خواهند داشت. به همین دلیل یک پیامک تبلیغاتی خوب برای دفاتر بیمه باید دارای محتوای تأثیرگذار و انگیزه بخش باشد.

معمولاً در زمینه ی کارهای خدماتی چون مشتری در قبال پولی که پرداخت می کند کالایی تحویل نمی گیرد، بازاریابی کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها، انگیزه دادن در کنار ارائه خدمات است. سعی کنید پیامک تبلیغاتی شما حاوی محتوای تأثیرگذاری باشد.

اعلام امتیازات شرکت بیمه از طریق پنل اس ام اس

گاهاً ممکن است شرکت بیمه ی شما در بازه های زمانی خاصی اقدام به اعمال تخفیف ها و مواردی از این دست کند. این زمان ها برای مشتریان بسیار مهم است و همین موضوع باعث می شود تا اعلام آن به مشتریان از واجبات باشد.

در این هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای پیش رو برای اطلاع رسانی به مخاطبان جهت استفاده از مزایای شرکت بیمه است. پنل اس ام اس به شرکت بیمه این اجازه را می دهد تا به صرف هزینه و وقت کم بتوانید تعداد مناسبی مشتری جدید را به مجموعه ی خود اضافه کنید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی بیمه

یکی از کاربردی ترین استفاده های سامانه پیامکی برای شرکت های بیمه، استفاده از آن به منظور ارسال اس ام اس یادآوری و اطلاع رسانی ها است. برای مثال اغلب شرکت های بیمه از ارسال پیامک برای موضوعاتی نظیر اعلام سررسید بیمه مشتریان خود، معرفی خدمات جدید بیمه ای، یادآوری مهلت پرداخت اقساط بیمه و مسائلی از این دست استفاده می کنند.

علاوه بر این موضوعات، امکاناتی برای راحتی بیشتر کاربران سامانه پیامکی در نظر گرفته شده که از طریق آنها می توانید اقدام کنید به ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت، ارسال منطقه ای ، ارسال به مشاغل و اصناف و همچنین ارسال پیامک گروهی به مخاطبانی که در پنل پیامک خود معرفی کرده اید.

از دیگر امکانات پنل اس ام اس که اهمیت زیادی برای شرکت های بیمه دارد، منشی پیامکی است. منشی پیامکی این امکان را به دفاتر بیمه می دهد تا اطلاعاتی که از قبل در پنل خود برنامه ریزی کردند به صورت خودکار به مشتریان ارسال گردد.

برای مثال مشتری با ارسال عدد 1 به شماره ی سامانه پیامکی شما، لیست تعرفه های شما را از طرف منشی پیامکی به صورت خودکار دریافت می کند .

در انتها باید گفت در این که امروزه استفاده از اس ام اس تبلیغاتی امری رایج شده شکی نیست، اما در این میان کسب و کارهایی پیروز می شوند که با استفاده از یک سامانه پیامکی معتبر همچون سیب اس ام اس از این امکانات بیشترین استفاده را ببرند.

 

منبع : https://sibsms.com/



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

ارسال پیامک این روزها به عنوان یکی از رایج ترین و مؤثرترین روش های تبلیغاتی شناخته می شود که مورد استفاده مشاغل و کسب و کارهای مختلف قرار می گیرد.

افزایش تعداد مخاطبان در این روش تبلیغات که تحت عنوان ارسال پیامک انبوه شناخته می شود باعث مقرون به صرفه تر شدن هزینه های تبلیغات می شود. در واقع می توان گفت استفاده از سامانه پیامکی برای مشاغل بزرگ جز لزومات تبلیغاتی به شمار می آید.

فروشگاه های زنجیره ای نیز از آن دسته مشاغلی هستند که با تعداد زیادی از مشتریان روزانه در ارتباط هستند. بازاریابی پیامکی، اطلاع رسانی ها، لیست محصولات جدید و معرفی شعبات جدید از جمله مزیت های استفاده ی فروشگاه های زنجیره ای از سامانه ارسال پیامک هستند.

در ادامه با بررسی کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای، راهکارهایی برای استفاده هدفمند این فروشگاه ها از سامانه پیامکی ارائه خواهیم کرد.

 

کاربرد اس ام اس تبلیغاتی برای فروشگاه های زنجیره ای

اساس و پایه ی کار فروشگاه های زنجیره ای بر روی تعداد فروش بنا شده است. به این معنی که معمولاً سعی می کنند اجناس را با قیمت کمتر ارائه دهند تا تعداد بیشتری از آنها را به فروش برسانند. این موضوع شاید اولین دلیل استفاده ی زیاد این فروشگاه ها از پیامک تبلیغاتی باشد.

فروشگاه های زنجیره ای از پنل اس ام اس برای ارسال منظم و هدفمند پیامک تبلیغاتی و یا ارسال پیامک صوتی استفاده می کنند. به گونه ای که بخش عمده ای از مشتریان این مجموعه ها از طریق بازاریابی پیامکی جذب می شوند.

علاوه بر این فروشگاه های زنجیره ای مدام در حال گسترده تر شدن، چه از لحاظ تعداد شعب و چه از لحاظ محصولات، هستند. سامانه ارسال پیامک ، گزینه ی مناسبی به منظور معرفی محصولات و شعبات جدید و اطلاع رسانی هایی از این قبیل برای این کسب و کارها است. به همین دلیل فروشگاه های زنجیره ای برای رفع این نیازها به سراغ ارسال اس ام اس تبلیغاتی رفته و اینگونه ارتباط خود را با مشتریان حفظ می کند.

 

سامانه پیامکی چه امکاناتی را برای کاربران در نظر گرفته است؟

تبلیغات و بازاریابی پیامکی امری رایج است. اما در این بین کیفیت تبلیغات و میزان هدفمندی تأثیر مستقیمی بر روی بازخورد آن دارد. اولین موضوعی که باید دقت داشته باشید این است که از یک سامانه پیام کوتاه معتبر استفاده کنید.

یک پنل اس ام اس معتبر با داشتن پشتیبانی قوی و امکانات مناسب گام های اولیه تبلیغات و بازاریابی را برای کسب و کارهای مختلف بر می دارد و به آنها کمک می کند که روز هدفشان تمرکز کنند.

ارسال پیامک انبوه

پنل پیامکی به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی و با صرف هزینه ای معقولانه و مناسب با تعداد زیادی از مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. کاربر سامانه ارسال پیامک می تواند محتوای تبلیغاتی خود را در موضوعات مختلف (معرفی، اطلاع رسانی، اخبار، تخفیف و ….) در قالب پیامک انبوه به مخاطبان خود ارسال نماید.

ارسال منطقه ای اس ام اس

یکی از کاربردی ترین امکانات سامانه پیام کوتاه، امکان ارسال اس ام اس بر اساس منطقه مخاطبان است. کاربر سامانه می تواند محتوای تبلیغاتی خود را به تفکیک آنتن BTS ایرانسل، شهر و استان، کد پستی و پیش شماره ارسال نماید.

این قابلیت به فروشگاه های زنجیره ای کمک می کند تا بتواند با هدف گیری دقیق تر مخاطبان خود، از هزینه های اضافی تبلیغات اجتناب کنند.

 

منشی پیامکی

پنل اس ام اس قابلیتی را برای پاسخگویی خودکار پیامک های ورودی (پیامک هایی که مخاطبان ارسال می کنند) در نظر گرفته که به آن منشی پیامکی گفته می شود. در صورتی که بخواهید به صورت خودکار پاسخ پیامک مشتریانتان ارسال شود، باید منشی پیامکی را فعال کنید. برای مثال مشتریان فروشگاه های زنجیره ای می توانند با ارسال متن خاص به شماره ی اختصاصی پنل پیامکی شما، اقدام به دریافت آدرس شعبات، تاریخ تخفیف های استثنایی و مسائلی از این دست کند.

 

برای دیدن منبع اینجا بزنید



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

تهران، این کلانشهر بزرگ، شلوغ و پرجمعیت که به عنوان پایتخت ایران شناخته می شود، مرکز اقتصادی ایران نیز به شمار می آید. تعداد زیادی از کسب و کارها در مقیاس و وسعت های مختلف شغلی، در این کلانشهر در حال فعالیت هستند که هرکدام از آن ها باید برای بقای خود نیاز به انتخاب یک استراتژی تبلیغاتی مؤثر دارند.

اگر نمی دانید در کلانشهر تهران چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم با ما همراه باشید.

امروزه خیلی از کسب و کارها برا ی جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قدیمی با استفاده از پنل اس ام اس به تعامل و ارتباط با مشتری میپردازند در کلان شهر تهران نیز به دلیل گستردگی مناطق و جمعیت بالای این شهر با استفاده از امکانات پنل اس ام اس تهران می توانند به صورت هدفمند بازاریابی پیامکی انجام دهند و بازخورد مطلوبی دریافت کنند.

استفاده از سامانه پیامکی و پیامک تبلیغاتی یکی از ابزارهایی است که بسیاری از مشاغل این روزها فارغ از وسعت کار و تعداد مشتریان به آن روی آورده اند. استفاده از پنل پیامکی تهران شاید بهترین گزینه برای برقراری ارتباط میان صاحبان برندها و مردم جهت بازاریابی و جذب مشتری است.

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی با میلیون ها مخاطب

روش های تبلیغاتی زیادی در پایتخت برای شرکت ها، تولیدی ها و برند های بزرگ وجود دارد. اما در میان آنها استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تهران اقدام مناسبی برای مشاغل در این کلانشهر بود تا بتوانند محصولات و خدمات خود و یا حتی نام خود را به افراد زیادی معرفی کنند.

حال در این بین اگر محتوای درستی را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنند، می توانند این مخاطبان را به راحتی به مشتریان خود تبدیل کرده و میزان بازخورد خود را از پنل پیامکی افزایش دهند.

 

هدف گیری دقیق مخاطبان در پنل اس ام اس تهران

یکی از قابلیت های پنل پیامک تهران برای هدف گیری دقیق تر مشتریان ارسال اس ام اس بر اساس پیش شماره ی تهران است.

کاربر سامانه پیامکی می تواند با استفاده از این قابلیت ، ارسال پیامک تبلیغاتی خود را به پیش شماره های تهران محدود کند و از این طریق به جذب مشتریان از میان مخاطبان محدوده ی خود اقدام کند.

تفکیک مخاطبان در سامانه پیامکی تهران

شاید اولین موضوعی که با شنیدن نام کلانشهر تهران از هر ذهنی عبور می کند، خیابان های شلوغ و ترافیک باشد. به همین دلیل مردم سعی می کنند حتی الامکان از تردد در فاصله های دور خودداری کنند و نیازهای خود را تا جای ممکن از گزینه های نزدیک به خود تأمین کنند.

 

این امکان را برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند ارسال پیامک منطقه ای را بر اساس کد پستی انجام دهند. یعنی درواقع اس ام اس تبلیغاتی خود را بر اساس محل جغرافیایی ارسال کنند و احتمال جذب مشتری را برای کسب و کار خود را افزایش دهند.

بازاریابی از طریق امکانات ویژه پنل اس ام اس تهران

امروزه رقابت در میان مشاغل به حدی زیاد شده که برای حفظ مشتریان و باقی ماندن در کورس رقابت، هر کسب و کار باید استراتژی هایی اصولی برای تبلیغات خود انتخاب کند. تبلیغات از طریق ارسال پیامک انبوه و استفاده از پنل پیامکی بخش زیادی از این نیاز تبلیغاتی را برای بزرگترین برندها و کسب و کارها پوشش داده است.

رواج استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به دلیل امکانات متنوع و کاربردی ای است که در این روش تبلیغاتی با کمترین هزینه در اختیار قرار می گیرد

ارسال اس ام اس از روی نقشه یکی از روش های ارسال منطقه ای پیامک است که از امکانات پرکاربرد سامانه پیامکی محسوب می شود.

به طور کلی چند راه برای ارسال پیامک به تفکیک جغرافیایی وجود دارد : علاوه بر ارسال از نقشه ، ارسال BTS ایرانسل ، ارسال پیامک بر اساس کدپستی و ارسال بر اساس شهر و اسنان نیز از قابلیت های پرطرفدار سامانه پیامکی هستند.

منشی پیامکی نیز یکی از امکاناتی است که ارتباط شما را با مخاطبانتان آسان تر کرده و با استفاده از قابلیت های آن حتی می توان بدون نیاز به اینترنت نیز اس ام اس های تبلیغاتی خود را ارسال کرد.

با وجود این امکانات در پنل پیامک یزد ، پنل اس ام اس کرج می توانید برای شهرای یزد و کرج به صورت هدفمند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

ارسال پیامک نیز مانند تبلیغات های موجود در سطح شهر، موضوع مورد تبلیغات شما را به مردم نشان می دهد و معرفی می کند.

حال در نظر بگیرید گزینه ای باشد که بنر تبلیغاتی شما را فقط به قشر خاصی نمایش دهد و با این کار نه تنها هزینه های شما را کاهش دهد، بلکه بازخورد تبلیغات شما را نیز افزایش دهد.

سامانه پیامکی با برقرار کردن قابلیت ارسال پیامک مشاغل و اصناف این امکان را برای کاربران خود در نظر گرفته که با دسته بندی و تفکیک مخاطبان خود، امکان جذب مشتری را افزایش دهند.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Parsa

بازاریابی پیامکی در واقع نوعی از بازاریابی ایمیلی است که به اغلب کسب و کارها کمک می کند از طریق سامانه پیامکی ؛ به مخاطبان یا مشتریان خود، پیام های عمومی به شکل انبوه ارسال کنند.
معمولا این گونه از پیام ها به صورت ؛ خطوط جدید ، پیامک های تبلیغاتی ، فروش ، پیشنهادات ، راه اندازی محصولات و… به مخاطبان ارسال می‌شوند. در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای تبلیغ کسب و کار وجود دارد اما این روش؛ تا حدودی بازدهی بهتری دارد.
با استفاده از این روش می توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید و محصولات تان را به آن ها معرفی کنید. بازاریابی به روش پیامک ؛ از طریق پنل اس ام اس انجام می شود و این روش در بین اکثر افراد، محبوبیت زیادی دارد.

روشی ایده آل برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتان و ایجاد ارتباط و تعامل با مشتریانتان بازاریابی اس ام اسی می باشد بازاریابی پیامک موجب جذب مشتریان جدید می شود و وفاداری و رضایت مشتری های قبلی را نیز فراهم میکند و همین دو عامل وفاداری و رضایت مشتریان باعث افزایش فروش و رشد کسب و کار شما می شود.
بازاریابی از طریق پیامک انبوه؛ حدود 90 درصد بیشتر از روش های دیگر، بر روی مخاطب تأثیر می گذارد زیرا در دنیای مدرن امروزه، بیش از 80 درصد افراد از موبایل یا همان تلفن همراه استفاده می کنند.

مزایای بازاریابی پیامکی

• بازدید بسیار بالا
زمانی که درباره کسب و کار و یا محصولات تان از طریق پیامک تبلیغاتی، بازاریابی می کنید در واقع تعداد زیادی از افراد می توانند آن را ببینند و جذب شوند. البته محتوای پیام هم باید بسیار جذاب باشد تا مخاطبان از خواندن آن، خسته نشوند.


• امکان استفاده هم زمان با دیگر روش های تبلیغاتی
افراد تبلیغ کننده می توانند در کنار روش بازاریابی به صورت پیامکی؛ به راحتی از روش های دیگر نیز استفاده کنند. این روش می تواند نتیجه مطلوب تری به دنبال داشته باشد و در مدت زمان کمتری، تبلیغات تان جواب دهد.


• به صرفه بودن
از جمله دیگر مزایای این روش بازاریابی؛ می توان به کم بودن هزینه خرید پنل اس ام اس آن اشاره کرد. ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای مخاطبان؛ نسبت به سایر روش های بازاریابی، به هزینه کمتری نیاز دارد و فقط کافی است یک پنل اس ام اس خریداری کنید.


• سرعت بالا
بازاریابی پیامکی با سرعت بالای خود؛ به پیشرفت بیشتر در شغل و کسب و کار، تا حدود زیادی کمک می کند. همان طور که می دانید؛ هر چقدر زمان کمتری را برای تبلیغ کردن و بازاریابی صرف کنید، بیشتر می توانید به دنبال ارتقاء کار خود باشید و مخاطبان زیادتری را نیز جذب می کنید.


• امکان معرفی کردن اکثر شغل ها و محصولات
شما می توانید به راحتی با استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی ؛ اکثر شغل ها و یا محصولات خود را به مردم معرفی کنید و یک تبلیغات مفید انجام دهید.


البته بهتر است برای تبلیغ و معرفی؛ از متن های کوتاه و جذاب بهره بگیرید زیرا مطمئنا هر مخاطبی قبل از خواندن به اندازه پیام دقت می کند و اگر خیلی زیاد باشد، نخوانده آن را رد می کند و دیگر نمی توانید از این روش یک نتیجه مطلوب به دست آورید.

نکات مهم برای بازاریابی پیامکی

  • بهتر است در آگهی تبلیغاتی تان از کلمات و جملات ترغیب کننده استفاده کنید زیرا جملات تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان دارد و اگر از آن ها با دقت بهره نگیرید؛ ممکن است به نتیجه مثبتی نرسید.
  • از کلماتی استفاده کنید که به سود مخاطبان باشد تا به شما و کسب و کارتان ، بیشتر اعتماد کنند.
  • سعی کنید در آگهی تان از کلماتی همچون؛ تخفیف و حراجی کمک بگیرید تا افراد بیشتر به خرید مشتاق شوند .
  • به طور معمول پیامک تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در آن؛ اضافه گویی وجود نداشته باشد و به کادر بندی نیز دقت شده باشد. سعی کنید جملاتی که به کار می برید؛ تکراری نباشند تا مخاطب از خواندن آن ها خسته نشود.
  • از افعال و جملات به گونه ای در متن استفاده کنید که مخاطب دچار سردرگمی نشوند و به راحتی متوجه منظورتان شود.
  • جملات به کار رفته در روش بازاریابی اس ام اسی؛ باید کاملا خوانا باشند.
  • از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا نتیجه بهتری به دست آورید.
  • سعی کنید اعتماد مخاطبان تان را به خود جلب کنید. برای مثال؛ بهتر است در انتهای متنی که نوشته اید شماره تماس و آدرس دقیق محل کارتان را نیز، ذکر کنید.
  • سعی کنید از رقیبان خود سبقت بگیرید و همیشه در کارتان بهترین باشید. در بازاریابی پیامکی بهتر است گاهی اوقات به نحوه کار رقیبان تان هم توجه کنید و به دنبال ایده هایی بهتر از آن ها باشید.
  • تبلیغ تان را به گونه ای بنویسید که متناسب با سلیقه ها و سنین مختلف باشد و همه افراد با خواندن آن، وسوسه به خرید شوند.
  • برخی اوقات از مخاطبان تان بخواهید که در نظر سنجی های شما شرکت کنند و نظرات شان را درباره کالا یا محصولات تان، ذکر نمایند. در نتیجه شما نیز بهتر است از این طریق؛ نقاط ضعف خود را اصلاح کنید.
  • از جوایز و هدایای نفیس کمک بگیرید؛ مثلا در پیامک های تبلیغاتی خود ذکر کنید با خرید 3 کالا، 1 کالای دیگر از ما هدیه بگیرید. یا که از قرعه کشی های مختلفی بهره بگیرید و هر ماه به برندگان؛ جوایز نفیسی اهدا کنید.
  • از تبلیغات دروغین، دوری کنید و به هیچ عنوان سر مشتریان خود کلاه نگذارید. به جای آن سعی کنید در کارتان شفافیت داشته باشید و مخاطبان تان را به مشتریان دائم خود، تبدیل کنید.
  • از مشتریان سابق خود بخواهید که محصول و کالاهای تان را به دیگران نیز معرفی کنند. شما نیز در ازای این کار؛ به آن ها پاداش بدهید و قدردان کارشان باشید.

اگر از روش های بازاریابی پیامکی بهره گرفتید ؛ بهتر است بدانید که این روش بازدهی و جواب بسیار عالی دارد و مطمئنا تمام مخاطبان تان آن را مشاهده می کنند. در این صورت اگر متن و جملات تبلیغ تان مناسب باشد؛ مخاطبان واکنش مثبتی از خود نشان می دهند و از شما حمایت می کنند.
ولی اگر بدون آگاهی و تجربه این کار را انجام دهید ؛ ممکن است دیگران نیز خیلی بی تفاوت از کنار آن بگذرند و نخوانده آن را پاک کنند. در هر صورت سعی کنید به جای استفاده از بازاریابی به روش های قدیمی ؛ سراغ این روش بروید و با توجه به نکات و مطالب ذکر شده، فروش تان را افزایش دهید.

 

برگرفته از سیب اس ام اس



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد